SSブログ

デジカメを買いました。 [SONY]

SONY_DSC-T2.jpg
I bought a new digital camera. It's green again!
I like green. I had SONY DSC-T7(B), which is pretty thin and looks good.
But my child wanted it, so I gave it to her.
Spring has come, and cherry blossoms are blooming.
I 'm going to take photographs of flowers with my brand new camera.
How exiting! I can't wait next Sunday when I take pictures of cherry blossoms.
Since I started this blog, I take much more pictures than before.
But the problem was that lighter camera is easy to get blurred pictures.
My new camera cancels blur automatically. How nice!
yellow_pansy.JPG
It also has "smile shutter", which is aware of human's smile. Does it follow a pansy?



デジカメを買いました。また緑です。緑が大好きです。T-7(B)という薄くてデザインが気に入っていたデジカメを持っていましたが、子供が欲しがっていたのであげちゃいました。春が来て桜が咲き始めています。真新しいカメラで花の写真を撮ります。今からワクワクします。来週の日曜日は桜の写真を撮る予定ですが、待ち切れません。このブログを始めてから写真を撮る事が多くなりましたが、問題は軽いカメラは手振れしやすいんです。新しいカメラは手振れ防止機能付き。素敵!「スマイルシャッター」という機能も付いていますが、笑った顔にも見えるパンジーには反応するでしょうか?
nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:[必須]
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0